Gebruik Stratech Klantenportaal
Hieronder vindt u de veelgestelde vragen omtrent het gebruik van het Stratech Klantenportaal.
U staat in onze administratie bekend als gebruiker van één van de producten van Stratech. Om deze reden hebben wij een klantenportaal account voor u gecreëe...
Wo, 8 Aug, 2018 9:30
Mocht u meer informatie willen over het klantenportaal kunt u de handleiding in de bijlage downloaden. Daarnaast kunt u onderstaand instructiefilmpje bekijk...
Di, 16 Aug, 2022 12:56
Een nieuwe melding kunt u aanmaken middels het icoon 'Nieuwe
melding':
U komt vervolgens in onderstaand formulier terecht waarin u
uw...
Wo, 8 Aug, 2018 9:31
Via de knop 'Mijn Meldingen' krijgt u een overzicht van al uw (openstaande of afgesloten) meldingen. Het is hier tevens mogelijk om de meldingen van...
Wo, 8 Aug, 2018 9:29
Wanneer u concrete informatie zoekt, adviseren we u gebruik
te maken van de zoekfunctie. Op elke pagina in het
klantenportaal is onder het bannerbeeld een z...
Wo, 8 Aug, 2018 9:27
U kunt zich afmelden voor het klantenportaal door het afmeldformulier in te vullen. Wij zullen uw account zo snel mogelijk verwijderen.
Wo, 24 Okt, 2018 13:14
Wanneer u een account aanvraagt voor het klantenportaal ontvangt u een e-mail met daarin een activatielink. Deze activatielink is 24 uur geldig, daarna verl...
Wo, 8 Aug, 2018 9:30
Ieder klantenportaal account is gekoppeld aan een uniek e-mailadres. Er kan dus maar één account aangemaakt worden per e-mailadres.
Wo, 8 Aug, 2018 9:31
Indien u een klantenportaal account heeft, bent u bevoegd om andere (hoofd)gebruikers binnen of buiten uw organisatie aan te melden voor het portaal.
Dit...
Di, 21 Aug, 2018 10:08
Een nieuwe collega aanmelden voor het klantenportaal kan door, als bestaande gebruiker, een nieuwe melding aan te maken. Daarbij kan bij 'Type melding...
Do, 7 Dec, 2023 11:53