Gebruik Stratech Klantenportaal

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen omtrent het gebruik van het Stratech Klantenportaal.

Waarom is er voor mij een Stratech Klantenportaal account aangemaakt?
U staat in onze administratie bekend als gebruiker van één van de producten van Stratech. Om deze reden hebben wij een klantenportaal account voor u gecreëe...
Wo, 8 Aug, 2018 9:30
Waar kan ik een instructie vinden voor het gebruik van het Stratech Klantenportaal?
Mocht u meer informatie willen over het klantenportaal kunt u de handleiding in de bijlage downloaden. Daarnaast kunt u onderstaand instructiefilmpje bekijk...
Di, 16 Aug, 2022 12:56
Hoe kan ik een melding versturen naar de Servicedesk?
Een nieuwe melding kunt u aanmaken middels het icoon 'Nieuwe melding': U komt vervolgens in onderstaand formulier terecht waarin u uw...
Wo, 8 Aug, 2018 9:31
Hoe kan ik de meldingen van mijn collega's inzien?
Via de knop 'Mijn Meldingen' krijgt u een overzicht van al uw (openstaande of afgesloten) meldingen. Het is hier tevens mogelijk om de meldingen van...
Wo, 8 Aug, 2018 9:29
Hoe kan ik zoeken op de kennisbank?
Wanneer u concrete informatie zoekt, adviseren we u gebruik te maken van de zoekfunctie. Op elke pagina in het klantenportaal is onder het bannerbeeld een z...
Wo, 8 Aug, 2018 9:27
Hoe kan ik mij afmelden voor het klantenportaal?
U kunt zich afmelden voor het klantenportaal door het afmeldformulier in te vullen. Wij zullen uw account zo snel mogelijk verwijderen. 
Wo, 24 Okt, 2018 13:14
De activatielink die ik heb ontvangen om mijn account te activeren is verlopen. Wat moet ik doen?
Wanneer u een account aanvraagt voor het klantenportaal ontvangt u een e-mail met daarin een activatielink. Deze activatielink is 24 uur geldig, daarna verl...
Wo, 8 Aug, 2018 9:30
Kunnen er meerdere klantenportaal accounts aangemaakt worden onder hetzelfde e-mailadres?
Ieder klantenportaal account is gekoppeld aan een uniek e-mailadres. Er kan dus maar één account aangemaakt worden per e-mailadres.
Wo, 8 Aug, 2018 9:31
Hoe kan ik een externe medewerker/leverancier (bijvoorbeeld een ICT leverancier) aanmelden om meldingen te maken via het klantenportaal?
Indien u een klantenportaal account heeft, bent u bevoegd om andere (hoofd)gebruikers binnen of buiten uw organisatie aan te melden voor het portaal. Dit...
Di, 21 Aug, 2018 10:08
Kan ik andere collega's aanmelden of afmelden voor het klantenportaal?
Een nieuwe collega aanmelden voor het klantenportaal kan door, als bestaande gebruiker, een nieuwe melding aan te maken. Daarbij kan bij 'Type melding&#...
Do, 7 Dec, 2023 11:53